1. červen a chvilka nostalgie

01.06.2017

Dnes je Mezinárodní den dětí, tedy 1. červen 2017. Moje dcera, která chodí do druhé třídy má dnes taky svátek, a to povýšený ještě o jeden level. Dnes totiž jela se třídou na výlet.

I když jí každý den tahám půl hodiny z postele, dnes šlo všechno jako po másle. Vzbudila jsem jí, ona samý úsměv, vyskočila z postele, pořád něco brebentila a prozpěvovala si. Oblékla si bez umučených obličejů přesně to, co jsem jí připravila, nasnídala se, zabalila řízek, který si včera poručila, protože bez řízku to prý není pořádný výlet a byla připravená. Krásné klidné ráno, dokonce jsme vyjeli z domu i o pět minut dříve, protože u školy nechtěla být poslední. Škoda že zítra už jde zase jenom do školy.... :)

Znáte to taky? Ale já jí úplně chápu a moc dobře si pamatuju, když se ve škole dělo něco neobvyklého, jak jsem byla zvědavá a natěšená. Dnes jsem si uvědomila, že ten pocit mám vlastně v sobě stále. To jsou ty chvilky, kdy cítíte přesně to, co Vaše dítko a já jsem za tyto chvíle moc vděčná a šťastná, že je s ní můžu prožívat.

A vlastně se už zase těším na zítřejší ukňourané ráno :)

Lidus_ka, Povídání o barevnostech života...
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky